petak, 16. listopada 2015.

Na svijetu ima više mobilnih telefona nego četkica za zube



Globalni potrošači se razvijaju u dva potpuno suprotna smjera. Na jednoj strani postoji generacija C, koju zastupaju mobilni, povezani, digitalni, liberalni i napredni potrošači, dok je na drugoj strani generacija aktivnih starijih osoba, koje žive dugo, imaju visoke prihode, i traže aktivna iskustva, odnosno doživljaje.

Novi segmenti se razvijaju zajedno sa brzim promjenama određenih ciljnih skupina. Danas je nepohodno biti u koraku sa najnovijim digitalnim marketing tehnikama i inovacijama u tehnologiji te je to minimalni zahtjev za današnju prodaju, za marketing i odnose s javnošću profesionalaca koji žele da budu ispred ostalih. 

Na 2. Sarajevo Marketing Summitu, koji se održava 22.10. u Kongresnom centru Terme Ilidža posjetioci će imati priliku da se upoznaju sa novim trendovima , da nauče kako postati strateški lider u svojoj kompaniji, te kako da se izdvoje od konkurencije koristeći novi marketing.

Nema komentara:

Objavi komentar